Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Technologiškai puikus interjeras
- Tolygiai veikiantys varikliai
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Blankus išorės dizainas
- Valdymo sąvybės neišskirtinės
- Brangus
"Naujoko dizainas deja nieko nenustebins"
Audi A4 pristatymas visada yra ypatingas įvykis. Tai vienas geriausiai parduodamų automobilių kogero pačioje konkurentiškiausioje klasėje, tad šis modelis yra sukurtas su ypatingu dėmesiu. Taip, naujoko dizainas nieko nenustebins - jis yra evoliucinis, nedaug besiskiriantis ne tik nuo pirmtako, bet ir nuo ankstesnių Audi A4 kartų. Naujais dizaino elementais galima pavadinti nebent žibintus. Tačiau ištiesų kiekviena kėbulo linija, kaip ir ant durelių perkelti šoniniai veidrodėliai sukurti tam, kad sumažinti oro pasipriešinimą, kuris yra rekordiškai geras šioje klasėje. Viduje matome priekinę panelę, kurios dizainas buvo pagaliau adaptuotas pagal kažkada BMW kompanijos pristatytą stilistiką. Čia matome kelias sąvybes būdingas naujiems Audi/Volkswagen modeliams – tai elektroninis prietaisų skydelis vadinamas „Virtual Cockpit“ ir oro apipūtimo angos išdėstytos per visą panelės plotį. Nors automobilis išliko panašių gabaritų, tačiau tapo gerokai erdvesnis viduje, o dėka plonesnių sėdynių keleivių galvos gavo kelis papildomus erdvės centimetrus. Tas pats pasakytina ir apie universalo bagažo skyrių, kuris yra geriausias tarp konkurentų - 505 litrai arba 1510 litrai esant nuleistoms sėdynėms. Audi A4 pagamintas ant Volkswagen MLB Evo platformos su išilgai montuojamu varikliu. Ši platforma leidžia drąstiškai sumažinti svorį – automobilis palengvėjo visais 120 kg ir yra lengvesnis už artimiausius konkurentus - 3 serijos BMW, Mercedes C klasę ar Jaguar XE. Kelyje Audi A4 yra itin stabilus automobilis ir šia sąvybe yra labai arti nuolatos giriamo 3 serijos BMW be to jis tapo ir komfortiškesnis. Galbūt šis Audi A4 modelis sėkmingai suderins sportiškumą ir komfortą?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2015-06-29
Susipažinkite su „Audi A4 B9" „Audi“ pristato naujos kartos „A4“ modelį, kodiniu pavadinimu „B9“. Naujasis modelis atrodo aštriau už pirmtaką, turi platesnes radiatoriaus groteles bei naujos formos žibintus, o automobilio stogo linija yra nuožulnesnė, kas suteikia elegantiškesnį vaizdą. Galinė automobilio dalis gavo tradicinius LED žibintus ir aukštesnį bagažinės dangtį. Universalo tipo kėbulas gavo iškilų spoilerį ant stogo.
Žvelgiant į automobilį galima susidaryti įspūdį, kad naujasis „A4“ atrodo ne kaip naujas „B9“ modelis, bet atnaujinta „B8“ versija. Tačiau tai yra visai kitas automobilis.
„A4“ sedano ilgis yra 4,73 m, plotis – 1,84 m, o aukštis – 1,43 m. Lyginant su pirmtaku, jis yra 25 mm ilgesnis, 16 mm platesnis, o ratų bazė išaugo 12 mm iki 2,82 m. Taip pat sumažėjo ir oro pasipriešinimo koeficientas: sedanui iki 0.23, o universalui iki 0.26.
Nors „A4 B9“ ir atrodo panašiai į pirmtaką, tačiau jis numetė net 120 kg svorio, o su 1,4 litro TFSI varikliu automobilis sveria 1320 kg. „Avant“ modelio bagažinės talpa išaugo 15 litrų ir dabar galima sutalpinti 505 litrų krovinio. Nulenkus galines sėdynės erdvė išauga iki 1510 litrų.
Dėka ilgesnės ratų bazės, atsirado daugiau erdvės ir viduje. Gale sėdintys gaus 23 mm papildomos erdvės kojoms. „Audi A4 B9“ siūlomas su keturių ir šešių cilindrų dyzeliniais bei benzininiais varikliais:
1.4 TFSI: 150 AG ir 250 Nm;
2.0 TFSI: 190 AG ir 320 Nm; 252 AG ir 370 Nm;
2.0 TDI: 150 AG ir 320 Nm; 190 AG ir 400 Nm;
3.0 TDI: 218 AG ir 400 Nm; 272 AG ir 600 Nm.
TFSI benzininiai varikliai ir keturių cilindrų dyzelinės jėgainės standartiškai bus komplektuojamos su 6 laipsnių mechanine transmisija, kuri yra 16 kg lengvesnė už pirmtako. Taip pat bus galima rinktis ir naują 7 laipsnių S tronic dvigubos sankabos transmisiją.
3,0 litro TDI dyzelinė versija su 272 AG galia bus siūloma su 8 laipsnių tiptronic dėže. Naujos kartos „Audi A4“ sedanas ir universalas prekyboje pasirodys 2015 metų rudenį.
Šaltinis:
Taip pat skaitykite:
|
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis