Markės
1095 iš 1912
Mercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puiki interjero kokybė
  • Komfortiškas ir technologiškas
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Pernelyg panašus į savo pirmtaką
  • Nepatogūs kai kurie lietimui jautrūs valdikliai
  • Neitin erdvus salonas ir bagažinė
"Bus ir C63 versija, kuri taip pat turės keturių cilindrų variklius... ir elektros motorą ir kogero dirbtinį išmetimo garsą. Taip, ši jėgainė bendrai turės apie 600 AG. Bet tai tikrai ne tas pats kas 600 AG iš V8 variklio. Mes esame įpratę AMG 43 ar AMG 63 laikyti kažkuo masyviu, galingu, rėksmingu ir tiesiog beprotišku. Panašu, kad "AMG" pavadinimas praranda prasmę – dabar tai tiesiog nedidelio darbinio tūrio hibridinis automobilis su netikru garsu. Ar nebūtų pats laikas garbingą „AMG” pavadinimą išleisti į užtarnautą pensiją ir naujai hibridinei jėgainei sugalvoti kažką naujo?"

Neįtikėtina - senasis C klasės Mercedes atrodo dar nepasenęs modelis, bet gaminamas jau aštuonerius metus. Toks vykęs buvo W205 kartos prestižinio kompaktinio sektoriaus Mercedes savo populiarumu stipriai aplenkęs artimiausius konkurentus – trečios serijos BMW ir Audi A4. Dabar turime naująjį W206 modelį, kuris pasitinka su atnaujintu, tačiau ne drastiškai pakeistu dizainu. Į akis krenta gal tik priekinės radiatoriaus grotelės, kurios dabar iš viršaus į apačią platėja, kai senosios siaurėjo. Grotelių kampas taip pat pasikeitė – tapo gerokai statesnis palyginus su nuožulniu senojo modelio. Gale matome tokį patį nuožulnų suapvalintą dizainą, tačiau galiniai žibintai prarado turėtą integralumą ir tapo analogiški naudojamiems CLA ir CLS modeliuose - kupė stiliaus sedanų klasėse. Naujokas neteko ir kogero žaviausios pirmtako detalės – per šoną einančių dviejų ryškių linijų. Užtai daug naujų linijų atsirado ant variklio dangčio – gražu. Viduje mes matome lyg ir panašų stilių – blizganti centrinė konsolė, apvalios oro išpūtimo angos, sėdynių valdymo mygtukai sumontuoti durelėse lyg ir primena pirmtaką, bet ištiesų viduje automobilis suteikia visiškai kitokį pojūtį. Nebeliko masyvios prietaisų panelės, vietoje jos prieš akis matome daug erdvės ir LCD ekraną, vietoje centrinės konsolės matome dar didesnį 11,9 colių vertikalų LCD ekraną, vietoje tradicinio trijų stipinų vairo matome netradicinį berods šešių stipinų vairą. Transformacija drąsi ir teisinga – automobilio interjeras atrodo gerokai moderniau nei trečios serijos BMW arba Audi A4. Tačiau yra ir trūkumų – žemesnėse panelės ir centrinės konsolės dalyse naudojamas kietas plastikas. Tai kiek stebina. Šiame Mercedes-Benz ir pirmą kartą šiame segmente tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių montuojama centrinė saugos pagalvė, apsauganti sėdinčius priekyje žmonės nuo galimybės susidaužti galvomis avarijos atveju. Su šiuo Mercedes kaip ir su kitais galima kalbėtis ir dar daugiau - nustatymuose galite nurodyti, koks jūsų ūgis ir išmanios automobilio sistemos pačios pritaikys sėdynę jums. Automobilis turi išplėstosios realybės funkciją – naudojant navigaciją, centriniame prietaisų skydelio ekrane įjungiamas jūsų automobilio kamerų transliuojamas vaizdas, o išplėstosios realybės sistema gyvame vaizde rodyklėmis ir linijomis rodo kur reikia pasukti ar kurią eismo juostą pasirinkti. Šiame Mercedes gali būti montuojami „Digital Light“ žibintai, kurie suformuodami šviesos srautą gali perspėti vairuotoją apie kliūtis kelyje. Tarkime automobilio radarai aptikę žmogų, suformuos šviesų projekciją nurodančią kur žmogus yra. Sedano versija lyginant su pirmtaku pailgėjo 6,5 cm, universalo – 4,9 cm, ratų bazės ilgis išaugo 2,5 cm. Modelio plotis išaugo 1 cm, o aukštis sumažėjo 1 cm. Užpakaliniai ratai šiame modelyje vairuojami ir gali pasisukti 2,5 laipsnių kampu. Silpniausios benzininės versijos turi 1,5 L darbinio tūrio keturių cilindrų turbo variklius. Galingesnės benzininės versijos C300 ir C300 4Matic turi 2 L darbinio tūrio variklius. Taip pat siūlomos ir dvi dyzelinės C220 d ir C300 d versijos su 2 L darbinio tūrio varikliais. Varikliai komplektuojami su 9 laipsnių automatine pavarų dėže. Beje, naujojo C klasės Mercedes AMG C43 ir C45 versijos turės keturių cilindrų variklius. Bus ir C63 versija, kuri taip pat turės keturių cilindrų variklius... ir elektros motorą ir kogero dirbtinį išmetimo garsą. Taip, ši jėgainė bendrai turės apie 600 AG. Bet tai tikrai ne tas pats kas 600 AG iš V8 variklio. Mes esame įpratę AMG 43 ar AMG 63 laikyti kažkuo masyviu, galingu, rėksmingu ir tiesiog beprotišku. Panašu, kad "AMG" pavadinimas praranda prasmę – dabar tai tiesiog nedidelio darbinio tūrio hibridinis automobilis su netikru garsu. Ar nebūtų pats laikas garbingą „AMG” pavadinimą išleisti į užtarnautą pensiją ir naujai hibridinei jėgainei sugalvoti kažką naujo?

SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2022-05-20
Nupirkau W205 su 1,6 L turbo varikliu vietoje turėto W212
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kaip tokio dydžio automobilis, tai visai talpus, kokybiškas interjeras, maloni pakaba
  • Ekonomiškas
  • Interjero medžiagos
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Talpi bagažinė
  • Ergonomiškas salonas
  • Gražus dizainas
Silpnos šviesos, audio kokybė prastoka, pats laikas standartinėj įrangoj turėti beraktę sistemą
  • Mažas salonas
  • Prasta įranga
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Esu patenkintas automobiliu, nesigailiu dėl pasirinkimo, nors mano žmona sako, kad Mercedes E buvo geriau. Aš važinėju daugiausia vienas, tad man tai ne problema :) Automobilis važiuoja padoriai, greitį iki 215 km pasiekia sklandžiai ir tolygiai - jokio diskomforto. Žinoma variklis labai nenustebins, tačiau svarbiausia kad nespaudžiant galima važinėti ekonomiškai kaip su dešimties metų Corrola. Po turėto šviesaus salono, tamsus kiek slegia, man dabar jau nepatinka. Salonas gana ankštas, tačiau vietos man užtenka. Bagažinė padori, bet ne E klasės standartų. Dabar rida siekia vos 58 tūkst, kol kas nieko nedariau tik pakeičiau alyvą. Šis variklis turi alyvos lygio matuoklį, kuris yra labai patogus dalykas - nereikia teptis rankų. Tik niekaip nesuprantu kur į 1,6 telpa beveik 7 litrai alyvos?
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt