Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus išorės ir vidaus dizainas
- Talpi bagažinė
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prastas matomumas atgal
"Įdomi CLA dizaino detalė - automobilio pasipriešinimo orui koeficientas yra vos 0,23 – mažesnis nei bet kurio iki šiol serijiniu būdu gaminto automobilio"
Mercedes-Benz CLA sukurtas ant A klasės Mercedes bazės. Šis nedidukas sedanas pasižymi dinamišku, jaunatvišku dizainu, galingais varikliais ir yra orientuotas į jaunesnius pirkėjus, kurie visada buvo silpnoji kompanijos produkcijos pirkėjų grandis. Saugokitės BMW ir Audi! Mercedes-Benz CLA dizainas yra įdomus ir gana vykęs A klasės ir didesniojo CLS klasės Mercedes sintezė. Iš kurio kampo nepažiūrėsi, CLA atrodo kaip kogero pats patraukliausias kompaktiškas sedanas rinkoje. Viena įdomi CLA dizaino detalė - automobilio pasipriešinimo orui koeficientas yra vos 0,23 – mažesnis nei bet kurio iki šiol serijiniu būdu gaminto automobilio. Pažvelgus į automobilių vidų susidaro tipiško Mercedes interjero įspūdis, tačiau pažvelgus atidžiau pastebima kukli naudojamų medžiagų kokybė. Pats interjero dizainas taip pat yra pasiskolintas iš A klasės Mercedes. Reikia pažymėti, kad matomumas įvairiomis kryptimis, ypač atgal yra ganėtinai prastas ir klaustrofobiškas. Gale sėdintys taip pat gali skųstis vieta kojoms ir galvai. Visgi nedidukas automobilis turi išties didžiulį bagažo skyrių siekiantį net 471 litrus, kuris lenkia net didesniojo C klasės Mercedes. Tačiau priėjimas prie bagažo skyriaus yra siaurokas, su aukštu slenksčiu todėl nelabai patogus. Variklių gama: Mercedes-Benz CLA 250 turi 2,0 litrų benzininį variklį su turbokompresoriumi, kuris generuoja 208 AG galią bei 350 Nm sukimo momentą, kurį perduoda į priekinius varančiuosius ratus. Mažiausia yra 1.6 litro CLA 180 benzininė versija, dyzelinė versija yra 2.1 litro 220 CDI variklis, kuris nors ir yra galingas, tačiau pasižymi triukšmingumu. Galingiausias sedanas CLA45 AMG turi 2,0 litrų variklį su turbokompresoriumi ir įspūdinga 350 AG bei 450 Nm galia. Varikliai komplektuojami su 7 laipsnių automatine transmisija su dvigubos sankabos sistema.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pats aptakiausias iki šiol pagamintas serijinis automobilis, kurio pasipriešinimo orui koeficientas yra vos 0,23:
Patalpino: Sigis | 2022-03-03 |
Pirmasis mano Mercedes |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puikios valdymo savybės, dizainas ir interjeras, gera apdailos kokybė
Nėra klimato kontrolės, nėra lietaus jutiklio, variklio gaubtas paremiamas strypeliu :)
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau gegužės pradžioje, ką tik parkeliavęs iš Vokietijos. Apie automobilio pasirinkimą ilgai nekalbėsiu, nes prieš tai turėjau BMW E39, tai norėjau kažko ekonomiškesnio ir mažesnio, bet ne mažiau komfortiško. Norėjau kažko iš esmės naujo. Pasirinkimas buvo CLA. Tiksliai tokios spalvos kokios norėjau - Mountain Grey ir su Night Shadow paketu - juodi ratai, veidrodėliai ir stiklų apvadai, ala Shadow Line kaip BMW. Šiuo metu rida yra 136.000 km. Triukšmo izoliacija: nebloga kaip mažajam Mercedes, tačiau E39 automobilyje buvo tyliau. Ypač girdimas padangų triukšmas arkose kai viršiji 80 km/h. Manau dėl kietos Runflat padangų gumos. Manau, kai pakeisiu padangas, tokio triukšmo nebus. Variklis ir dinamika: nerašysiu apie E (ekonomijos) režimą – jo pakanka miestui, bet vos vos. Tačiau „S“ režimas neblogas kaip 1,6 varikliui ir 156 AG - rieda gana žvaliai. Iki 100–120 km/h prilygsta BMW 525, turbo duobė nejaučiama (nors tai mano pirmasis automobilis su turbina). Asmeniškai man užtenka tokios dinamikos trasoje darbas-namai. Jei noriu palaikyti virš 120 km/h tai viskas gerai, bet virš 140 km/h variklis pasiekia virš 4 tūkstančių apsisukimų ir nebetraukia. Pakaba: tikrai patinka. Ji palyginti kieta, kietesnė nei pas E39 su 16 colių ratlankiais ir gana aukštom padangom. Dabar padangos žemo profilio ir R18. Užtai automobilis važiuoja kaip kartingas, akimirksniu reaguoja į vairą. Gerai jaučiate kelią, tačiau ir per daug nekrato, visgi Mercedes. Dizainas ir interjeras: tai subjektyvu. Kažkam labai nepatinka CLA žinau. Man asmeniškai automobilis yra puikus dizaino prasme, atrodo lyg būtų didesnis nei yra ištiesų. Greitai pripratau prie automatinės pavarų dėžės, sportinės sėdynės paprastai yra super su puikiu šoniniu palaikymu ir patogiu galvos atlošu. Galinė sėdynė yra vidutinio dydžio – telpa ir 180 cm žmonės. Galinis vaizdas per galinį langą yra prastas, bet man asmeniškai užtenka. Šoniniai veidrodėliai yra labai informatyvūs, daug geresni nei buvo BMW. Dėžė: keista, bet E režime pavaras sujungia labai greitai – jūs važiuojate 40, o ji jau perėjo į 4 pavarą. Vėlavimų nėra, nejaučiau jokių didelių skirtumų nuo senosios. Normaliai jungiasi ir kamščiuose. S režime ji pradeda šiek tiek trūkčioti eisme – pavarų perjungimas ne toks sklandus kaip E režime. Kas domisi vidutiniu kuro suvartojimu įskaitant miestą su transporto spūstimis – nuo 10,1 iki 10,3 litro, nors dažniausiai aš važiuoju 80–100 greičiu užmiestyje. Trūkumai, mano nuomone: yra problemų dėl parkavimo jutiklių. Skaičiau, kad GLK modelyje yra tas pats. Kairysis priekinis jutiklis kartais reaguoja į priešais esantį automobilį kamščiuose, todėl dažnai tenka jį išjungti kamščiuose, kad jis nuolat nepyspėtų. Važiuojant kažkur prie galinės dešinės durelės nuolat girdimas nedidelis garsas. Tarsi jos sandariai neužsidarytų. Kai paprašiau žmogaus patraukti duris į save - garsas dingo. Išvada: apskritai automobilis tenkina ant 90 proc. Žinoma jei po variklio dangčiu jis turėtų kažkur 250 AG būtų visai gerai. Bet jei jau didesnio variklio ieškoti, tai tada geriau žiūrėti į BMW F10. Jis turės viską ko tik reikia. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Mercedes-Benz CLA klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis