Julius | 2023-04-05 |
Patikimas draugas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, priežiūros išlaidos, degalų sąnaudos, valdymas
Dinamika, komfortas, pavarų dėžė, maži matmenys
|
Tiesą sakant, kažkada žaisdamas NFS su tokia laksčiau ir visada norėjau tokią turėti. Tuo labiau, kad automobilis paprastas, patikimas ir gana nebrangus. Nusipirkau - nepasigailėjau, viduje jaučiamas sportiškumas. Pozicijas labai žema, vairuoji vos ne gulėdamas. Iš pradžių bus tikrai neįprasta, bet paskui pripratus pradedi jausti, kad kaip tik ši mašina itin patogi ir smagi vairuoti. Manau, kad pagrindinis tokių mašinų tikslas yra suteikti smagumo tam tikram gyvenimo etape, vėliau tiesiog parduoti ir judėti toliau su solidesnėm mašinom. Tam ši Celica yra puikiai tinkama.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
malijorka | 2018-01-03 |
Toyota Celica 2002m.1.8 105kw vvti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Sportiska.
Maza garso izoliacija,brangios dalys.
|
Turiu si automobiliuka jau 4,5metu ...Pirkau parvezta is prancuzijos su 116.000rida buvo dauztas kamputis,sutvarkyta... tai labai puikus auto traukiantis praeiviu akis,sportiskas,man pakliuvo spoileriuota celica... sportiniu ismetimu. .. variklis 1.8 105kw trauka gera,bet galetu but geresne :) vaziuokle neperkieta,bet jausmas kaip kartinge :) kuro sanaudos manau normalios kaip benzininiui 1.8 mieste 10l uzmiesto 7l daugiau vazineju uzmiesto :) 6 begiu mechanine greiciu deze.... bevargo galima vaziuot 4 zmonem visai patogu :) Per 4,5metu jokiu defektu,daug domejausi pries pirkdamas,dalys brangokos,reta masina... pasmane nesurudijo nors vazinejama ziema... per 4,5metu keiciau kaladeles priekines ir galines -30e ir toliau einami tai tepalai,filtrai ir t.t.t nuvertejimas nedidelis manau uz toki sedevra koki turiu dar galima gaut euru :) juokauju jinai neparduodama :) Rekomenduoju pirkt 141kw ir kad nebutu buvus dauzta.Rekomenduoju pries perkant nuvezt patikrint kokiam servise,nes paskui gali daug kainuot, vaziuokle brangi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-10-09 |
Opa
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Akį traukianti, patogi, sportiška, gera trauka, talpi bagažinė, gera garso aparatūra, klimato kontrolė, labai stabili kelyje, gera posūkiuose.
Degalų kely apie 8l, mieste apie 12l, silpna garso izoliacija, girdisi kelias, vėjas.
|
Prisiskaičiau gan neigiamų komentarų apie automobilį, tad sudvejojau prieš pirkdamas, tačiau išbandęs pats likau maloniai nustebintas. Iš ties, viršijo lūkesčius. Pirmasis dalykas kuris krenta į akis, tai išvaizda. Visiškai išskirtinis miesto bolidas kuris traukia jaunimo (ir ne tik) akį. Važiuojant tikėjausi tokios pakabos, kad per duobutę kokią pervažiavus kepenys atsimuštų, tačiau toli gražu nuo to. Pakaba tikrai palyginus minkšta, šiek tiek kietesnė už panašių metų Toyota avensis modelį, tačiau čia sportinio tipo automobiliukas tad... Vietos taip pat daugiau nei tikėjausi, priekyje jos apstu, o gale taip pat problemų nematau važiuojant net ilgas distancijas. 600km sėdėdamas gale įveikiau be problemų (ūgis 189cm), išlipus nieko neskaudėjo, o ir sėdynės tikrai galiu pasakyti patogios. Tiesa, kojoms vietos nedaug, tačiau pasidėti jas tikrai galima ir įsitaisius nelabai yra reikalo jų ir judinti :D... Gazą kartais baisu paspausti, vienas dalykas dėl galios. Super trauka, ratai praslysta daugiau nei reikėtų. Kitas dalykas dėl ekonomiškumo, mat šis modelis gal ir nedidelis, tačiau kuro suvalgo daugiau nei tikėtasi. Bagažinė tikrai talpi, garso aparatūra geresne nei vidutiniška mano nuomonė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-06-26 |
Nepakeičiamas Mieste
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Idealus valdymas, patikimas variklis, puiki akseleracija, taupus, sportiškas, 6bėgių pavaros
Garso izoliacija, autobahne trūksta galios, praktiškai dvivietis
|
Šis automobilis visiškai nepakeičiamas vikriam vairavimui mieste, talpi bagažinė, erdvus salonas priekyje, bei unikalus dizainas daro šį automobilį išskirtinį. Net laikui bėgant, šis virš 10metų senumo modelis, savo išvaizda visvien lenkia daugumą 2010 ar net naujesnių automobilių. Su 1.8 varikliu, be turbinos, trauka pasakiška, ir dėl vvti sistemos, gana taupios kuro sanaudos. Labai stabilus kelyje kaip ant bėgių. Variklis idealus, patikimas, per 8 metus keista sankaba, ir reguliarūs servisai,(tepalų keitimas ir t.t.)
šis automobilis jaunatviškas, taigi gale vietos praktiškai nerasta, ką kompensuoja erdvi bagažinė, taip pat prastoka garso izoliacija, ir važiuojant daugiau nei 170km/h, labai girdisi vėjas už lango.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-02-14 |
Toyota Celica 2000 1.8l
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagus miesto kelyje, puiki išvaizda, patikimas variklis
Kieta važiuoklė, neekonomiškas, prasta garso izoliacija, nepatogu išlipti ir įlipti
|
Turėjau 5 metus - pirmais metais patiko, laikui bėgant nuo jo pavargau. Taip, vairuoti smagu, traukia gerai, puiki ir posūkiuose. Norintiems gražiai atrodančio automobilio - puikus variantas, ir išorė, ir vidus atrodo originaliai ir išskirtinai. Bet patogumo daug nerasit. Įlipti ir išlipti sunku - durelės per ilgos, pati auto per žema. Dugnas dažnai kliudo įvairius objektus - duobėtuose daugiabučių keliuose teks labai atsargiai šliaužti. Reiktų taip pat paminėti, kad matomumas per galinį langą prastas - atbulom važiuoti sunku. Mieste ji nebloga. bet jei teks spausti daugiau užmiestyje - nesusikalbėsit su keleiviais, 120km/h ir daugiau jaučiasi nestabili. Važiuoklė kieta.
Apibendrinant - sportinė važiuoklė be sportinės galios. Pats tas norintiems pasimaivyti mieste, jei komfortas nėra svarbu.
Variklis gana patikimas, per 5 metus teko pakeisti sankabą. Dalių ant kiekvieno kampo nesimėto, bet rasti įmanoma. Mažas nuvertėjimas jei automobilis prižiūrėtas. Kai kurios Celikos ryja tepalus - prieš perkant pasitikrinkit servise. Neimkit, jei yra rūdžių pėdsakų - greitai rūdija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Edga | 2013-04-18 |
Toyota Celica VVTLI 190
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ganetai komplikuotas variklis, daug visko aplink ji ir ypac "Lift" sistema, kuri isijungia ties 6.2 RPM. Labai brangios dalys, pvz dirzelio itempejas 550lt.
Nepaisant technines puses, vaziuoja labai gera, masina lengva ir sportiska, klusni ir stabili, variklis labai dinamiskas, nors ir 1.8 su 9 tuskstanciais apsuku, sukio momentas tikrai neblogas visam diapozone. SIaip labai ji man patinka, tik paciam geriau nagu nekist. Patogios sedynes ir malonus salonas. Sanaudos didesniais greiciais sportiskesniu vaziavimu iki 13 litru, nejungiant voztuvu sistemus, ijunginejant 15 litru nenustebintu 1.8 16v VVTLI Prisizaidziau su "Lift" varztais, tai tuo paciu ir grandine pakeiciau variklio. Nieko daugiau kaip ir nedaryta, apart normalaus servisavimo
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Audrius | 2012-12-26 |
Nesutikciau
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Sportiskas, erdvus, patogus, greitas.
Salono plastmases,bagazine- visu toyotu didziausias minusas..
|
Turiu 2002m. Celica pries tai turejau, BMW E46, nepalyginsi su e46, celica zymiai idomesne savo isvaizda,sportiskiau atrodo, salonas kaip ir visada japonai linke det plastmases..bet nepaisant to pas mane kremines spalvos odines sedynes, jos puikiai laikosi jau 4 metus, nenusivyliau siuo automobiliu, isvis toyota automobiliai yra patys patikimiausi Europoje, o gal net ir pasaulyje, jei atsirastu dar siek tiek prabangos ir kokybes salone, butu isvis puikus auto, taciau tam ir sukure toyota LEXUS- prabangesnis toyota variantas, tureciau litu iskart eiciau i salona ir imciau ta pati didziausia Lexus LS460 kurio kaina eina nuo puse milijono-500 000lt, na bet nenukrypkime nuo temos.. Pas mane 1.8 VVTi TTSport, bedu tikrai nuosirdziai sakau, neturejau, nera labai galingas pas mane apie 200AG, na vaziuoja tikrai sparciau uz avensi. Dabar noreciau Toyota GT-86 svajone... Visu toyota automobiliu kainos islieka labai aukstos, todel apsimoka juos islaikyti, ir nereikia daug pinigu islaikymui. Jei jus noret kazko sportisko, taciau neperdaug, rinkites celica, ji tikrai jum duos sportiskumo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
turejas toyota | 2009-06-08 |
TOYOTA CELICA
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
landus,aky reziantis
mazai vietos gale
|
CELICA KAS JI ? Mazas landus judrus akiy reziantis sportinis automobilis jai jau kalbam apie Europoje gaminama t-sport ,o usa gts. Aisku, kad tai daugiau jaunimo automobilis,turintis 4 sedimas vietas ,o ne kaip megstama publikuoti 2.Aisku gale vietos tikrai maza ,ribotas matomumas vaziuojant atbulinia eiga. europoje buna 105 kw mechanine ir automatine pavaru deze ir t-sport 141 kw su mechaninia 6 pavaru ,o usa 105 kw su automatinia arba mechaninia pavaru dezia arba gts 141 kw automatinia arba mechaninia pavaru dezia Tikrai daug kartu pigesne eksplotacija nei peugeot ar renualt ar kokio kito stebuklo.Daliu kainos nesikandzioja. vaziuodami nesvajokit jei sudauzysit pajusit priekio daliu kainu salduma .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
celica | 2009-03-22 |
Tai tikrai nesportinis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdomumas, patikimumas, kokybe, ekonomiskumas, pakankamai nedidele kaina, isvaizda.
Solidumo trukumas, silpnas variklis, ankstas ir nelabai kokybiskas interjeras, truksta komforto, sportiskumo.
|
Labai grazus automobilis, vienas is tu, kuris atkreipia demesi is karto. Man jis jau senokai krito i aki, taigi nusipirkau toki. Malonu tai, kad tai nera labai brangus automobilis, ypac palyginus su kitais panasiais kupe. Viduje viskas valdoma elektra, taciau tai nera kazkoks ipatingas dalykas. Viduje labai malonu, viskas dvelkia sportiskumu ir kokybisku surinkimu. Taciau medziagos nera ipatingos, plastikas pigokas. Sedyne sumontuota labai zemai, todel sedi beveik ant asfalto, be to sedyne galetu buti reguliuojama ivairiau ir galetu buti valdoma elektra. Taciau siame automobilyje svoris taupomas visur. Matomumas labai geras, prietaisai isdestyti patogiai, matomumas atgal yra prastas, yra didele vadinama „akla zona“. Nepatiko man prietaisu skydelio apsvietimas, kuris sportiskumo nepriduoda. Begiu perjungimas labai tikslus ir malonus, stabdziai geri. Automobilis nera tylus – girdisi ir variklis, ir vejo uzimas. Tiesa aukstesniam zmogui automobilyje bus anksta net ir priekinese sedynese. Galinese sedyne reikalas dar liudnesnis. Taciau bagazine pakankamai nemaza ir nuleidus galines sedynes galima sutalpinti tikrai nemazai. Aisku taip yra todel, kad Celica yra checbekas. Celica valdomas labai gerai, galima kirsti posukius tikrai astriai. Tai isdalies yra del to, kad automobilis yra labai lengvas. Bendrai susidaro ispudis, kad automobilis skirtas daugiau moterims. Variklis yra minusas. Na, Toyota niekada nepasizymejo galia ir sitas automobilis ne isimtis. 1.8 variklis su 143AG galia nieko ipatingo nesuteiks. Nors variklio uztenka normaliam vazinejimui, taciau prie dideliu greiciu galios stygius jauciasi. Be to varikli reikia issukti iki aukstu apsuku, kad kazkas pasijustu. Zodziu nuo sviesaforo, visi dzipai is vietos tave lengvai lenkia :) Taciau varikliukas tikrai ekonomiskas – ima kokius 7-8l/100km. Man labai svarbu, kad automobilis butu dar ir kokybiskas, bei patikimas. Tikrai nesinori, kad ji tektu remontuoti daugiau nei su juo vazineti. Nors dar neseniai si Celica turiu, taciau esu isitikines, kad problemu dideliu neturesiu. Buvau skaites apie si automobili nemazai ir neradau, kad jis turetu kazkokiu dideliu trukumu. Jeigu svarbi galia, komfortas arba solidumas, tai automobilis tikrai nuvils. Jei tau svarbu kokybe ir dizainas – tai automobilis kuris tau tiks.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|