Markės
68 iš 1918
Audi A4, (B7) 2004 - 2008
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 21
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Klasikinis puikiai surinktas interjeras
  • Visi varomieji ratai
  • Gan nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Galios trūkumas prie aukštų apsukų
  • Ankštos galinės sėdynės
2004 metų pabaigoje buvo pristatytas atnaujintas A4 gaminamas ant tos pačios B6 (PL46) platformos su sedano, universalo ir kabrioleto kėbulais. Buvo atnaujinta tiek pati platforma, tiek pakaba, tiek varikliai. Buvo pristatyti inovatyvūs FSI varikliai su 2.0 L TFSI ir 3.2 L V6 FSI darbiniu tūriu ir atitinkamai galia - 200 ir 255 AG (147 ir 188 kW). Šie varikliai turi keturis vožtuvus cilindrui, nes ankstesnis 5 vožtuvų projektas buvo nesuderinamas su FSI įpurškimo sistema. Kaip ir anksčiau multitronic pavarų dėžė yra derinama su priekinių varomųjų ratų sistema, o 6 greičių tiptronic su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema. Nors automobilis ir nėra toks greitas ar puikiai valdomas kaip 3 serijos BMW, tačiau Audi gali pasigirti gera standartine įranga, manevringumu, komfortišku elgesiu kelyje, galingais varikliais ir aišku "Quattro" sistema. Neigiamų komentarų yra nedaug – vietos trūkumas ant galinės sėdynės ir vadinamas turbo variklių turbolagas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:



2020-05-30
Avant 2.0 96kw LPG/Petrol, 2007
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortiškas, kokybiškos salono medžiagos, rūdims atsparus kėbulas
Prastas dinamikos/ekonomijos santykis; nepatogus išdėstymas variklio skyriuje
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, Auto buvo pirktas tiesiai iš Vokietijos su 174k. rida. Norėjau daikto be "perekupų" staigmenų ir iš esmės tai gavau. Turint galvoje automobilio amžių, salonas tikrai kokybiškas, malonios liesti medžiagos, aliuminio intarpai. Komplekatcija nėra kažkuo ypatinga. Kas nepatinka, kad temperatūra regiliuojasi mygtukais, o ne sukamu ratuku. Gale vietos ne per daugiausiai. Jei prieky atsisės aukšti žmonės, erdvės lieka mažoka. Avant bagažinė nėra super įspūdinga, bet ratas, vežimėlis su dviratuku bei kt. šlamšu tarpuose puikiai telpa. Važiuoja komfortiškai, link minkštesnės pusės, negaliu skųstis ir garso izoliacija. Gana trumpi bėgiai, tad tenka daugiau dirbti ranka. Rašo, jog 0-100 km/h pasiekia per 10s, bet realybėje jaučiasi kitaip. Nors ir tai šis skaičius nėra įspūdingas. Norint aplenkti bei įlįsti tenka sukti variklį aukštesniais sūkiais. Turint galvoje sąnaudas (sk. žemiau), gaunama dinamika turbūt yra labiausiai nuviliantis dalykas automobilyje. Kėbulas turi gerą atsparumą rūdims. Keistokai atrodo variklio skyriaus viršutinė dalis- nuo išorės dengia tik grotelės, tad prikrenta visokiausių lapų bei šapų ant akumuliatoriaus, kitų dalių. Kai kurie perka šias plastmases iš b6 ir deda į b7.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontas: Per trejus metus pravažiuota ~40k km. Pirmais metais teko keisti tarpinę, kuri kainavo centus ir didžiąją dalį sudarė darbas- tepalas varvėjo ant kolektoriaus, todėl stovint vietoj jausdavosi nemalonus kvapas. Per likusį laiką buvo sugedęs galinio valytuvo varikliukas: Denso iš eBay už 120Eur, o keičiausi pats- nieko sudėtingo sekant youtube video. Tada sugedo pečiuko varikliukas, kuris reguliuoja, kur nukreipiamas oro srautas: detalė 150Eur+darbas 60Eur. Skeptiškai žiūrėjau į vokiškas važiuokles, bet maloniai nustebino, nes pirmąkart teko remontuoti po 30k km, nors važinėju ne pačiais geriausiais Vilniaus keliais, o ir parkuotis tenka laipiojant per "bardiūrus". Toliau ėjo einamieji reikalai- kaladės, tepalai, filtrai, žvakės. Nepatogus priėjimas variklio skyriuj, pvz keičiant akumuliatorių, kuris yra prie pat lango. Taip norint pasikeisti oro filtrą, reikia nuiminėti oro paėmimo žarnas, naudoti trekšlę, atsuktuvą, kai japoniškuose teturėdavau atlenkti kelis fiksatorius... Eksploatacija: Kalbant apie variklį, tai reikia žiūrėti dvi sąnaudas- degalų ir tepalo. Mieste valgo 12-14 dujų, priklausomai nuo metų laiko bei agresyvumo. Mano koja link sunkesnės pusės, bet beveik visada telpu į 12 su šiek tiek viršaus, nebent dideli šalčiai ir tenka sėdėti kamščiuose. Mažiausias sąnaudas esu turėjęs važiuodamas benzinu greitkeliu 120km/h su kruizo kontrole. Tuomet degino 8l. Mažesnio skaičiaus nesu matęs. Žinoma, slenkant 80km/h situacija turėtų būti geresnė, bet ar daugelis taip daro? Tepalą reikia sekti nuolat. Pilasi 4.2l ir jei važiuojama didesniais greičiais bei apsukom užmiesty- supilu virš 3l iki kito keitimo. Slankojant tik mieste geriau. Kiek skaičiau, tai čia normalu... Gerai tai, kad variklis labai paprastas, be jokių įmantrybių, tad kiek išleidi paprastiems dalykamas, žinai, jog neišleisi jokiems sudėtinegiems, nes kur nieko nėra, nėra ir kam sugesti, tiesa? Sudėjus dujas tenka sekti ir žvakių keitimo intervalą. Dabar įsuktos įmantresnės iridžio po 10 Eur/vnt , tad tikiuosi laikys tuos deklaruojamus 30k km. Smagu tai, jog variklio darbo nesklandumai išsisprendžia pakeitus tokį paprastą dalyką...Persėdus nuo dyzelio buvo sunku patikėti. Tarp kitko, jos keičiasi lengvai ir greitai bei galima tai pasidaryti pačiam. Apskritai, detalių kainos nėra didelės. Galite pasilyginti internete. Nuvertėjimas: mokėjau daugiau Vokietijoj nei kad būčiau pirkęs Lietuvoj (?!?!) panašios komplektacijos modelį. Ir žinojau, kad vien kirtus LT sieną aš už jį negausiu tokių pinigų ,kuriuos sukišau net nepradėjęs važiuoti. Ir čia bendra tendencija- palyginkite mobile.de kainas ir kainas Lietuvoj. Atmetus šitai, lietuviai mėgsta Audi, tad tolimesnis kritimas santykinai menkas.
Patarimai perkančiajam
Tikrinti bei gal geriau rinktis autorizuotą pardavėją ar ieškotis tiesiai iš užsienio.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt