Markės
78 iš 1917
Audi A6, (C5) 1997 - 2004
558Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.714% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 58
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tiems laikams modernus išorės dizainas
  • Atsparus korozijai
  • Visų varomųjų ratų sistema
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Silpni varikliai
  • Prastos interjero medžiagos
  • Itin stiprūs konkurentai
Audi A6 yra prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pristatytas su tuo metu nepaprastai moderniu italų suprojektuotu nauju dizainu ir pirmą kartą pradėjo rimtai grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą siekiantį tik 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ Audi A6 modelį išrinko tarp dešimties geriausių. Automobilyje buvo pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Komfortiška pakaba, interjero erdvumas ir kokybė nuo šiol tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė labai praktiška ir patogi. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, taip pat yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.

Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.

Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Patalpino: Giedrius | 2016-01-06
Audi a6 c5 2.5 110kw quattro + automatas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didelis salonas, komfortas, gera garso aparatura, patogus vairuoti
Daug DAUG genda, maniske vos ne daugiau laiko servise praleido, negu vaziavo.
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, noriu pasidalinti savo patirtimi su savo buvusiaja ir daug nervu istampiusia audine... Pliusai, bose aparatura, net neturejau minties kisti kazkokios papildomos aparaturos, daug salone vietos, didelis komfortas. Automatine greiciu deze manes nepavede ir veike tvarkingai, tai is mano puses +. Nudege skydeli prie apsuku skaiciaus 2 lempute, neveike priekines priesrukines, kodel nzn, lemputes sveikos. Masina pati labai man patiko ir paliko gera ispudi, todel norejau ja atsitvarkyti ir vazineti ilgai. Bet viskas prasidejo nuo to.... Nusipirkau sita audine, pirmus 3 menesius atvazinejau ir problemu neturejau ir nekisau nieko nors maciau kur galeciau ikist pinigus. Pradzioi pradejau nuo naujo akumuliatoriaus 100ah. Paskui perejau prie pilnos visiskai pilnos vaziuokles restouravimo bei granatu, bei vairo traukiu pakeitimo, sumokejau 360eur. velgi vaziavau ir viskas buvo gerai, kol staiga nepradejo mirkseti akumo lempute to pasekoje parejo generatorius, veziau i servisa, nuarde puse priekio, iseme generatoriu, nunesiau kitur sutvarkyt, 10eur ir viskas veike vel. Priekio nuardymas ir surinkimas ~150eur normaliam servise. Generatorius parejo todel nes apibego visas tepalais. Po sito ardymo, pradejau pastebet kad dar daugiau bega tepalai is po masinos, bet kazkaip nekreipiau demesio. Pasikeiciau tepalus, filtrus ir t.t vazinejau kiekviena diena. Tada parejo termostatas, veziau pas pazystama kad pakeistu, tuo paciu patikrintu dirzus, velenelius, ir gal kanors padarytu del tepalu begimo. Po to remonto pakeistas vienas salnikas, termostatas. viso 55eur. Dirzai buvo geri, veleneliai irgi geri. Po to remonto, pradejo uzti vienas guolis, kuris nezinau ir nenoriu zinot. pavazinejau 3 dienas, su normaliai sylanciu varikliu. Ir tada viskas prasidejo kai pradejo mirkseti zvakiu pakaitinimo lempute, tai reiskia (siurblio elektronine dalis) dazniausiai. Masina uzgeso ir pasiliko pakelei, tada pradejo snigti, salti. atejus prie jos, priekines durys uzsalusios, kapotas uzsales. gerai kad dar centrinis veike. uzkurti nebeleido kompas. Nutempiau tvarkyti tos dalies, pasirodo isdege transistoriai, pakeitus juos gedimas galimai susitvarkytu. Tai va, pakeite, uzvede. viskas tvarkoi pasilo, liuks. Nuvaziavus vos 2km, masina uzgeso ir vel nebeuzsivede, vel pastovejo 2 dienas kazkur pakelei, ir vel buvo nutempta i servisa, pasirodo, kaltas pats visas siurblys. Srote siurblio kaina ~200eur, o kur pakeitimo darbai... Daugiau ir neberemontavau, keliaus i srota ant daliu, kai sukista tiek pinigu ir jokios naudos..
Variklis
2.5l v6 formos 110kw. Megsta leisti tepala, dyzeli. Labai reta audi su tokiu varikliu nera apsimyzusi. Maniske paskutiniu metu palikdavo po savimi viena bala tepalo ir 3 balas dyzelio greiciausiai per kuro magistrale. Labai nemegsta gaut oro i kuro sistema, nes nuorinti yra ka veikti. Apsimyze dangteliai prie forsunkiu, dangtelius keisti tik i naujus 1vnt kaina kiek domejausi kazkada buvo apie 300lt. Pribegusi bala tepalo prie tepalo filtro, reiktu pasisviesti ir matytusi ar yra ar nera. Leidzia pro visur kur tik imanoma tepala, bet stebuklingai jo nemazeja, kodel nesuprantu ir nesuprasiu, nes nedapyliau nei karto, bet balu palikdavo daug.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Butent sitas modelis nuvertejo labai greitai, vien del savo populiariojo motoro. Brangi aliuminine vaziuokle, brangus betkoks variklio remontas kai reikia nurinkti puse priekio vien del priejimo.
Patarimai perkančiajam
Perki toki modeli? Geriau nepirk, pirk bmw, volvo, vw... niekada neziurek i pigiausius varijantus. Apsisike, apsimyze varikliai. Vaziuokliu remontas brangus. Tepalai brangus 5w30. ir niekada nezinosi kada teks palikti masina pakelei.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 40)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt