Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Audi S4 yra sportiškas automobilis gamintas su sedano ir universalo kėbulais. Kaip ir visi Audi S automobiliai, S4 buvo gaminamas su nuolatine visų varomųjų ratų sistema "Quattro". Audi S4 turi didesnį, galingesnį variklį ir didesnius stabdžius nei bet kuris kitas A4 gamos modelis. Šis S4 turi 2.7 L bi-turbo 90° V6 variklį su dviem aliumininėmis DOHC cilindrų galvomis, 5 vožtuvais cilindrui, kintama vožtuvų valdymo sistema, dviem tarpiniais aušintuvais (intercooler). Viso to pasekoje - 195 kW (265 AG) galia ir 400 Nm sukimo momentas. Automobilis įsigreitina nuo 0 iki 100 km/h per 5.6 sekundės ir pasiekia elektronikos pagalba apribotą didžiausią 250 km/h greitį. Kartu su RS4 tai yra vienas greičiausių universalų pasaulyje.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
RS4 tai yra vienas greičiausių universalų pasaulyje.
Audi S4 yra sportiškas automobilis gamintas su sedano ir universalo kėbulais. Kaip ir visi Audi S automobiliai, S4 buvo gaminamas su nuolatine visų varomųjų ratų sistema "Quattro". Audi S4 turi didesnį, galingesnį variklį ir didesnius stabdžius nei bet kuris kitas A4 gamos modelis. Šis S4 turi 2.7 L bi-turbo 90° V6 variklį su dviem aliumininėmis DOHC cilindrų galvomis, 5 vožtuvais cilindrui, kintama vožtuvų valdymo sistema, dviem tarpiniais aušintuvais (intercooler). Viso to pasekoje - 195 kW (265 AG) galia ir 400 Nm sukimo momentas. Automobilis įsigreitina nuo 0 iki 100 km/h per 5.6 sekundės ir pasiekia elektronikos pagalba apribotą didžiausią 250 km/h greitį. Kartu su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Savo laiku S4 kartu su RS4 buvo vieni greičiausių universalų pasaulyje.
Buvo gaminamos ir lenktyninės S4 versijos, kurios puikiai pasirodė „SpeedVision World Challenge“ čempionate, kur 2001 metais laimėjo keturis etapus ir padėjo Audi kompanijai laimėti pirmą Konstruktorių taurę:
Buvo gaminamos ir lenktyninės S4 versijos, kurios puikiai pasirodė „SpeedVision World Challenge“ čempionate, kur 2001 metais laimėjo keturis etapus ir padėjo Audi kompanijai laimėti pirmą Konstruktorių taurę:
Patalpino: Groozdas | 2006-02-16 |
Audi S4 Avant |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 2,7
Pavarų dėžė: Mechaninė |
Bendras automobilio aprašas |
Puikus seimyninis automobilis. Ji priziurint turetu tarnauti gan ilgai. I Avanto bagazine telpa tikrai nemazai, tuo labiau, kad sedynes dar atsilenkia ir ties ranku atlosu turi slidziu maisa. Gausi standartine komplektacija, ypac gerai nuteikia visokie malonus niekuciai ir ju kokybe. Variklis 'sukasi' gan smagiai, turbinos isisuka jau prie 1800 apsuku todel beveik nejauciamas diskomfortas vazinejant miete, nors daznai visos galios neisnaudoju. Taciau prie didesniu sukiu variklis turi gan didele inercija. Tai visiskas 'autobahn'o automobilis. Stabilus prie dideliu greiciu. 6iu begiu greiciu deze leidzia pasiekti 255km/h greiti, veliau greitis yra ribojamas kompiuterio. Gamykloje galima buvo uzsakyti opcija be greicio limiterio, tokiu atveju iseina 'paguldyti' spidometro rodykle ties 280km/h. Vaziuokle gan standi, taciau siek tiek neinformatyvi. Smarkiai jauciamas automobilio 'nosies' svoris, todel greiciau ivaziavus i posuki jis kartais slysta tiesiai (understeer). Stabdziai - puikus, taciau diskai linke perkaisti ir raitytis (tipine sio modelio ypatybe). Quattro sistema nepaveda ziema. Pravazumas ypac didelis, nors is pirmo zvilgsnio nepasakytum - gali vaziuoti per gilias pusnis. Yra galimybe atjungti praslydimo kontrole, tai kartais labai naudinga detale. Standartiniai Avus ratlankiai 17"/7.5 gan sunkus taciau tvirti. Kuro sanaudos: Vasara mieste - 13l, uzmiestyje - 10l Ziema mieste - 15l, uzmiestyje - 11l. Kuras E98. Butina isigyti turbotimer'i, kitaip galima labai greitai 'uzlenkti' turbinas. |
Variklis |
2.7 Biturbo |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Variklio dirza kartu su skremuliu komplektu. Nutrukus dirzui variklis praktiskai neremontuotinas, todel neverta cia rizikuoti, nors ir pakeitimas gan sudetingas - reikia nurinkti puse automobilio priekio, bei atkabinti varikli nuo priekiniu pagalviu. Butina pakeisti tepala (rekomenduojama naudoti kokybiska, pvz Castrol). |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi S4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis