Markės
79 iš 1918
Audi A6, (C6) 2004 - 2011
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.56% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 27
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus ir kokybiškas interjeras
  • Lengva naudotis MMI sistema
TRŪKUMAI
  • Valdymas negali prilygti 5 serijos BMW
  • V6 variklio galios trūkumas prie aukštų apsukų
  • Kietos sėdynės
"Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai"
Audi A6 suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis (492 cm) ir gerokai solidesnis automobilis. Išorėje labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecijos formos radiatoriaus grotelės, pailgi galiniai žibintai. Automobilis buvo gaminamas ir universalo kėbulu ir su nuolatine "Quattro" visų varomųjų ratų sistema. Viduje – naujo dizaino prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir kituose Audi modeliuose - A4 ir A5. Naudojamos medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane rasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalba galima valdyti įvairias sistemas - nuo garso sistemos nustatymų, navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos nustatymų. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose. Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai. Automobilis gali būti komolektuojamas su Multitronic automatine pavarų dėže, taip pat 6 greičių Tiptronic mechanine pavarų dėže. Gaminama ir puiki Audi A6 allroad quattro versija su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. Audi A6 ir A6 Allroad kėbulas yra beveik identiškas, didžiausi skirtumai - oru valdoma pakaba, kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm, didesni ratai, nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų "Quattro" sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip didysis Audi visureigis Q7. 2005 metais naujasis Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą. Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tokią Audi vairuoja Holivudo aktorė Sandra Bullock:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 27
Gintautas | 2014-09-17
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabangus, patikimas, išvaizdus, komfortiškas.
Dideli eksploataciniai kaštai
Vairuoju A6 3,0 tdi quatro 2005 m. Prabėgusi apie 300 t.km. Rida tikra. Automobiliu esu patenkintas-minkšta, stabili kelyje, komfortabili, gera garso izoliacija, manevringa ir t.t.Neveltui vadinamas verslo klasės auto. Elektronikos sudėta tiek kiek reikia informacijos vairuotojui,be to, juk XXI amžius. Anksčiau vairavau BMW 5 klasės, buvau patenkintas ir sakiau, kad geresnės negali būti.Tačiau dabar taip nepasakyčiau. BMW sukurta vairuotojui, o Audi A6 -vairuotojui ir keleiviams. Po BMW dar vairavau NISSAN Primera P12. Aš ją vadinau "Barškučiu". Todėl po jos persėdus į Audi A6,yra ką lyginti. Tiesa, kuro sąnaudos nelyginamos,nes NISSAN-as vidutiniškai "valgė" apie 6,5 litro dyzelino.Visvieną, trumpai pasakius-Audi A6 (nuo 2004 m.) verta tų pinigų, kuriuos už ją sumoki. Variklis V6 3,0 L, 165 KW, 225 AG. Dirba tyliai. Galingas, atitinkantis automobilio išvaizdą. Eksploatacija brangoka. Bet jeigu nori su komfortu važinėti, tai turi ir atitinkamai mokėti. Norint pirkti šį automobilį reikia gerai apsvarstyti, o nusipirkus-prižiūrėti,nepatingėti profilaktiškai patikrinti servise. Be to, nereikia bijoti pirkti LT važinėtą,juk ir čia savininkai gali pateikti remonto dokumentus.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2014-03-10
Didelis prabangus ir taupus 2,0 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomija, surinkimo kokybė, vertinamas tautos, salono erdvė
Aptarnavimo autorizuotame servise kainos
Įsigijau gal prieš porą mėnesių 2006m. 2,0 TDI, 103kw, važinėta nuo pirmų dienų Lietuvoje, prabėgus 192000 km. gerai prižiūrėta su pilna serviso istorija. Kelyje rieda puikiai, nesinori sustot.. valdymas puikus, salono izoliacija nepriekaištinga, o labiausiai nustebino kuro sanaudos, tikėjausi kad 7 l/100km pakaks, bet norint tiek sunaudot reikia gerokai pasistengt, arba iš kamščių neišlyst, šiaip mišriu režimu važiuojant netaupant suvartoja apie 6,2 l, o važiuojant ramiai teko iš miesto A į miestą B, greitis iki 100 km/h, pavyko su 4,3 l/100km sutilpt ir ne kartą nededant įpatingų pastangų Variklis dirba tyliai, sustojus ant laisvų kartais pasireiškia vibracija, bet kaip ankstesnis savininkas teigia tai yra 2,0 variklio ypatumas, šiaip servise prasitikrinau, purkštukai dirba gerai, plaukiojanti sankaba keista kažkur prie 185000 km ridos. Traukos pakanka, nebent turėtum polinkį lenktyniaut. Tepalo papildyt, kaip teigia ankstesnis savininkas ir pastebėjau pats reikia, bet 0,5L papildymo turėtų pakakti nuo keitimo iki keitimo (15000 km) Eksplotacijos kaštai (yra visos ankstesnių darbų sąskaitos) jei AUDI servise nėra iš pigiausių, bet priklauso kur ir ką remontuosim ir kokias detales montuosim, viena aišku - pigiausias variantas geriausiu nebūna Ne metai svarbiausia, svarbu kad įsigyti su kuo tikresne automobilio istorija - kas tikrai pas mus kol kas nelengva, beje (komentaras automobilio pardavėjų) tikrai geras automobilis iš vokietijos už analogą be istorijos ar atgaivintą kaina gali skirtis iki 10000 lt
Pilnas atsiliepimas...
ARTURAS | 2014-02-08
AUDI A6 3.2 FSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
DRAZUS PATIKIMA VAZIUOKLE
VARIKLIS FSI NEPATIKIMAS
AUTOMOBILIO INTERJERAS GERAS MALONUS SMAGU VAIRUOTI VARIKLIS 3.2 FSI GAN DAUD PROBLEMU VARIKLIO BARSKEJIMAS DIDELES KURO SANAUDOS VAZIUOLE MAN LAIKE PUIKIAI NEBUVO BEDU TI GREICIO DEZE NEPATIKIMA PATIKRINTI ISIURBIMO KOLEKTORIU AR NERA DAU SUDZIU NES UZDEGA VOZTUVAI
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2013-12-14
A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas.
Didelis nuvertėjimas
Šį automobilį vairuoju jau beveik 6 metai. Nesu automobilių ekspertas todėl negaliu kažko stipriai komentuoti iš techninės pusės. Tačiau kaip vartotojas esu tikrai patenkintas. Kažkokių rimtų problemų per visą tą laiką nebuvo. Dizainas net ir praėjus 9 metams nuo automobilio pagaminimo vis dar neatrodo pasenęs. Vienas minusas kuris man užkliūna - ne itin patogi vairuotojo sėdynė. 2.4 l benzinas. Benzinu važinėjau gal 5 metus. Prieš metus įsidėjau dujas. Ir nuo to laiko gailiuosi, kad jų neįsidėjau anksčiau! Nes išlaidos vos ne dvigubai mažesnės negu važiuojant benzinu, o automobilio dinamika ar kitos charakteristikos visiškai nepasikeitė (arba, jei ir pasikeitė, to pajusti neišeina). Su varikliu jokių bėdų neturėjau. Visada pilu tik Castrol edge arba SLX. Tik nusipirkęs šį auto, visada varydavau jį į audi centrą Vilniuje. Ten litų palikdavau belekiek... Longlife apsilankymai kas metus ar pan. atsieidavo apie 2000-4000 Lt. Kažką jeigu paknibinėti truputį reikėdavo irgi į 1000-2000 Lt be problemų įlipdavau. Jie ten antkainius šimtais procentų užsimetę tod4l tokios sąskaitos ir pareidavo. Po to persikrausčiau į "Mautorą". Ten vyrai pusę velnio dirba. Sąskaitos tikrai bent 50 proc mažesnės. Automobilį realiai nusipirkau už 70 000 Lt. Dabar parduočiau, manau, už maždaug 20 000 Lt. Nuvertėjimas tikrai nemažas. Turint galvoje, kad dar dujų įranga įdėta (2500 Lt). Bet pirkau realiai burbuliuko viršūnėje ir be jokių derybų (buvau jaunas ir durnas). Nepirkti grabų iš perpardavėjų. Ieškoti su pilnai supildytomis serviso knygomis.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2010-12-18
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilumas, geras valdymas, dizainas
Pernelyg daug elektronikos- streikuoja, dideles kuro sanaudos, brangus
Automobilis komfortiskas, grazus/agresyvus prieskis, gana stabilus, gerai traukia (3.0 TDI quatro). Automobiliukas tylus. Na dabar pries minusu: Pripumpuotas elektronikos kur reikia kur nereikia, gana dideles kuro sanaudos, Brangus... Variklis kaip dyzeliuks gana tylus, traukia gerai, bet apie kuro ekonomika kaip senesnese A6 jau nebekalbama. Elektronika, kuro sanaudos, labai brangus isigyti. Rinktis su minimaliu elektros paketu, ieskoti su maza kubatura, o siaip kaip ir visi auto-pries pirkima tikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2010-02-17
Audi A6 sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortabilumas,Stabilumas ant kelio del Quatro
Outaro nuima greiti po 140
Teko ir man pasivazineti siuo modeliu.Tai buvo 2005 metu , 3.0 TDI ,automatas, juoda, begusi 220k (tikra rida) .Salonas juodas su medziu ,aisku quatro.Masina paliko tikrai gera ispudi,ypac nakti nuostabiai dega raudonas apsvietimas.Vienintelis turbut minusas butu ,kad yra quatro ,del kurio nuo 140 slabniau greiti renka,nei tarkim konkurentai BMW 530d E60 ar MB 320cdi.Taciau siu audi yra su 2.7 ir ne quatro...Teko vaziuoti ziema,su vasarinem padangom,tai quatro tikrai gerina pravazuma.Kuro rode kompiuteris ,kad vartoja apie 8.5..Maziau ir nesitikekit,nes tai quatro.Tai yra solidi masina,gal labiau tinkanti vyresnio amziaus zmonems ,kaip koki nuo 30 metu :) Nes tuo paciu metu turejau ir Bmw E60 ,todel labai sulyginau siuos modelius.Bmw buvo kietas,nes M-pakaba, o Audi tiegiog dave komforta riedant.Pas bmw kaip paspausdavai angliu,losdavo i sedyne,pas Audi Quatro sito nera,nes ten vercia tolygiai del quatro sistemos.Sakyciau taip ,bmw daugiau tinka jaunam,Audi kiek vyresnio amziaus,kaip minejau. Variklis buvo 3.0 TDI ,trauku pilnai uzteko,iki 100 verte nuostabiai,tuo labiau vaziavom 4 zmones. Automobilis is konkurentu ,tai yra BMW ir MB , yra kolkas maziausiai nuvertejes ir brangiausias,todel reikia daryti isvada ,kad tai vertas demesio automobilis,kas nori tikrai geros masinos,Jis buvo parduotas uz 14500 euru, 2009 metu pradzioje,ir tam zmogui tikrai pasiseke.Siuo metu ,mano ziniomis uz toki pati,reiktu sumoketi apie 13k euru tai tikrai. Pirkti yra gerai ,tik reikia zinoti ka perki.Butina toki automobili perkant tikrinti audi servise ar siaip labai geram servise.Ridos dazniausiai bus atsuktos,tokia masina turetu buti begus 300k ir daugiau ,nesvarbu ,kad ten jos metai bus 2004.Uzsienyje jos parduodamos pagrinde del ridos,o ne siaip sau...Aisku buna vienetu kurios pareina maza rida,bet tai tik vienetai.
Pilnas atsiliepimas...
Naglis | 2009-09-16
A6 - dvejopas ispudis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai grazus automobilis, tikrai prabangus interjeras. Talpus, komfortiskas automobilis. Smagus variklis.
Bendrai pakaba paliko ne pati geriausia ispudi - cia Audi A6 nusileidzia 5 klases BMW.
Teko patestuoti naujaja A6. Sis A6 greiciau yra evoliucija senojo modelio, o ne revoliucija. Vizualiai automobilis zenkliai padidejo visomis kryptimis, priaugo svorio, taciau istiesu jis padidejo labai nezymiai. Pats dizaino stilius isliko toks pat. Gerai tai ar ne sunku pasakyti, taciau automobilis yra isties grazus ir mano subjektyvia nuomone universalas atrodo isvis puikiai. Tiesa automobiliui reikia minimum 18 coliu ratlankiu kitaip atrodys nesubalansuotai. Viduje A6 atrodo prabangiai ir netgi sakyciau reprezentatyviai - daug chromo, graziu dalykeliu ir pan. Na Audi jau 10 ar 15 metu yra interjeru kurimo pirmunas. Prietaisu skydelio stilius pasikeite - tapo labiau atkreiptas i vairuotoja (pereme BMW stiliu), kartu masyvesnis, visgi isliko Audi stilius akcentuoti centrine konsole (ko atsisake BMW ir atsisako daugelis naujai isleistu modeliu). Taciau bendrai A6 interjeras puikus - medziagos naudojamos itin kokybiskos, surinkimas puikus, viskas labai maloniai jungiasi, spaudziasi ir pan. Gal nepatinka, kad viskas pernelyg vietoje ir pernelyg aisku. Automobilis is vidaus neatrodo toks didelis kaip is isores. Sedynes labai patogios, taciau kai kam gali pasirodyti kietokos. Galines sedynes irgi patogios, vietos cia pilnai (geresnes nei E klases Merso). Bagazines turis - normalus, galines sedynes galima nulenkti. Paprastai man nepatinka kaip Audi elgiasi ant kelio - koks nors A4 visada posukiuose elgiasi lyg butu didesnis ir sinkesni nei istikruju ir megsta stipriai pasvirti. Taciau si A6 sudaro kur kas geresni ispudi. I vairo pasukimus reaguojama greitai, taciau visgi automobilis nelaiko posukiuose uzduotos trajektorijos ir megsta slysti i isores posukis. Cia reikia "dekoti" - priekiniams varomiems ratams ir dideliam svoriui, ypac sunkiai automobilio nosiai. Pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, taciau visgi tikejausi truputi komfortiskesnio vaziavimo. Visgi lygininat su sena A6 patobulejimas jauciamas. 3.2 V6 varikliukas sukurtas ne paciam ramiausiam vazinejimui. 255 AG - dideli automobili lengvai svysteli i prieki. Tokio pagreicio nesitikejau. Gal kiek variklis per garsiai dirba, be to jis megsta aukstas apsukas. Taigi jis kiek neatitinka ramaus A6 budo, nes masina varikli issukti iki ribos. 6 pavaru mechanika puikiai priderinta.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt