Gintautas | 2014-09-17 |
Audi A6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Prabangus, patikimas, išvaizdus, komfortiškas.
Dideli eksploataciniai kaštai
|
Vairuoju A6 3,0 tdi quatro 2005 m. Prabėgusi apie 300 t.km. Rida tikra. Automobiliu esu patenkintas-minkšta, stabili kelyje, komfortabili, gera garso izoliacija, manevringa ir t.t.Neveltui vadinamas verslo klasės auto. Elektronikos sudėta tiek kiek reikia informacijos vairuotojui,be to, juk XXI amžius. Anksčiau vairavau BMW 5 klasės, buvau patenkintas ir sakiau, kad geresnės negali būti.Tačiau dabar taip nepasakyčiau. BMW sukurta vairuotojui, o Audi A6 -vairuotojui ir keleiviams. Po BMW dar vairavau NISSAN Primera P12. Aš ją vadinau "Barškučiu". Todėl po jos persėdus į Audi A6,yra ką lyginti. Tiesa, kuro sąnaudos nelyginamos,nes NISSAN-as vidutiniškai "valgė" apie 6,5 litro dyzelino.Visvieną, trumpai pasakius-Audi A6 (nuo 2004 m.) verta tų pinigų, kuriuos už ją sumoki. Variklis V6 3,0 L, 165 KW, 225 AG. Dirba tyliai. Galingas, atitinkantis automobilio išvaizdą. Eksploatacija brangoka. Bet jeigu nori su komfortu važinėti, tai turi ir atitinkamai mokėti. Norint pirkti šį automobilį reikia gerai apsvarstyti, o nusipirkus-prižiūrėti,nepatingėti profilaktiškai patikrinti servise. Be to, nereikia bijoti pirkti LT važinėtą,juk ir čia savininkai gali pateikti remonto dokumentus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2014-03-10 |
Didelis prabangus ir taupus 2,0 TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, ekonomija, surinkimo kokybė, vertinamas tautos, salono erdvė
Aptarnavimo autorizuotame servise kainos
|
Įsigijau gal prieš porą mėnesių 2006m. 2,0 TDI, 103kw, važinėta nuo pirmų dienų Lietuvoje, prabėgus 192000 km. gerai prižiūrėta su pilna serviso istorija. Kelyje rieda puikiai, nesinori sustot.. valdymas puikus, salono izoliacija nepriekaištinga, o labiausiai nustebino kuro sanaudos, tikėjausi kad 7 l/100km pakaks, bet norint tiek sunaudot reikia gerokai pasistengt, arba iš kamščių neišlyst, šiaip mišriu režimu važiuojant netaupant suvartoja apie 6,2 l, o važiuojant ramiai teko iš miesto A į miestą B, greitis iki 100 km/h, pavyko su 4,3 l/100km sutilpt ir ne kartą nededant įpatingų pastangų Variklis dirba tyliai, sustojus ant laisvų kartais pasireiškia vibracija, bet kaip ankstesnis savininkas teigia tai yra 2,0 variklio ypatumas, šiaip servise prasitikrinau, purkštukai dirba gerai, plaukiojanti sankaba keista kažkur prie 185000 km ridos. Traukos pakanka, nebent turėtum polinkį lenktyniaut. Tepalo papildyt, kaip teigia ankstesnis savininkas ir pastebėjau pats reikia, bet 0,5L papildymo turėtų pakakti nuo keitimo iki keitimo (15000 km) Eksplotacijos kaštai (yra visos ankstesnių darbų sąskaitos) jei AUDI servise nėra iš pigiausių, bet priklauso kur ir ką remontuosim ir kokias detales montuosim, viena aišku - pigiausias variantas geriausiu nebūna Ne metai svarbiausia, svarbu kad įsigyti su kuo tikresne automobilio istorija - kas tikrai pas mus kol kas nelengva, beje (komentaras automobilio pardavėjų) tikrai geras automobilis iš vokietijos už analogą be istorijos ar atgaivintą kaina gali skirtis iki 10000 lt
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ARTURAS | 2014-02-08 |
AUDI A6 3.2 FSI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
DRAZUS PATIKIMA VAZIUOKLE
VARIKLIS FSI NEPATIKIMAS
|
AUTOMOBILIO INTERJERAS GERAS MALONUS SMAGU VAIRUOTI VARIKLIS 3.2 FSI GAN DAUD PROBLEMU VARIKLIO BARSKEJIMAS DIDELES KURO SANAUDOS VAZIUOLE MAN LAIKE PUIKIAI NEBUVO BEDU TI GREICIO DEZE NEPATIKIMA PATIKRINTI ISIURBIMO KOLEKTORIU AR NERA DAU SUDZIU NES UZDEGA VOZTUVAI
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tadas | 2013-12-14 |
A6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, patikimas.
Didelis nuvertėjimas
|
Šį automobilį vairuoju jau beveik 6 metai. Nesu automobilių ekspertas todėl negaliu kažko stipriai komentuoti iš techninės pusės. Tačiau kaip vartotojas esu tikrai patenkintas. Kažkokių rimtų problemų per visą tą laiką nebuvo. Dizainas net ir praėjus 9 metams nuo automobilio pagaminimo vis dar neatrodo pasenęs. Vienas minusas kuris man užkliūna - ne itin patogi vairuotojo sėdynė. 2.4 l benzinas. Benzinu važinėjau gal 5 metus. Prieš metus įsidėjau dujas. Ir nuo to laiko gailiuosi, kad jų neįsidėjau anksčiau! Nes išlaidos vos ne dvigubai mažesnės negu važiuojant benzinu, o automobilio dinamika ar kitos charakteristikos visiškai nepasikeitė (arba, jei ir pasikeitė, to pajusti neišeina). Su varikliu jokių bėdų neturėjau. Visada pilu tik Castrol edge arba SLX. Tik nusipirkęs šį auto, visada varydavau jį į audi centrą Vilniuje. Ten litų palikdavau belekiek... Longlife apsilankymai kas metus ar pan. atsieidavo apie 2000-4000 Lt. Kažką jeigu paknibinėti truputį reikėdavo irgi į 1000-2000 Lt be problemų įlipdavau. Jie ten antkainius šimtais procentų užsimetę tod4l tokios sąskaitos ir pareidavo. Po to persikrausčiau į "Mautorą". Ten vyrai pusę velnio dirba. Sąskaitos tikrai bent 50 proc mažesnės.
Automobilį realiai nusipirkau už 70 000 Lt. Dabar parduočiau, manau, už maždaug 20 000 Lt. Nuvertėjimas tikrai nemažas. Turint galvoje, kad dar dujų įranga įdėta (2500 Lt). Bet pirkau realiai burbuliuko viršūnėje ir be jokių derybų (buvau jaunas ir durnas). Nepirkti grabų iš perpardavėjų. Ieškoti su pilnai supildytomis serviso knygomis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2010-12-18 |
Audi A6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilumas, geras valdymas, dizainas
Pernelyg daug elektronikos- streikuoja, dideles kuro sanaudos, brangus
|
Automobilis komfortiskas, grazus/agresyvus prieskis, gana stabilus, gerai traukia (3.0 TDI quatro). Automobiliukas tylus. Na dabar pries minusu: Pripumpuotas elektronikos kur reikia kur nereikia, gana dideles kuro sanaudos, Brangus... Variklis kaip dyzeliuks gana tylus, traukia gerai, bet apie kuro ekonomika kaip senesnese A6 jau nebekalbama. Elektronika, kuro sanaudos, labai brangus isigyti. Rinktis su minimaliu elektros paketu, ieskoti su maza kubatura, o siaip kaip ir visi auto-pries pirkima tikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Darius | 2010-02-17 |
Audi A6 sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortabilumas,Stabilumas ant kelio del Quatro
Outaro nuima greiti po 140
|
Teko ir man pasivazineti siuo modeliu.Tai buvo 2005 metu , 3.0 TDI ,automatas, juoda, begusi 220k (tikra rida) .Salonas juodas su medziu ,aisku quatro.Masina paliko tikrai gera ispudi,ypac nakti nuostabiai dega raudonas apsvietimas.Vienintelis turbut minusas butu ,kad yra quatro ,del kurio nuo 140 slabniau greiti renka,nei tarkim konkurentai BMW 530d E60 ar MB 320cdi.Taciau siu audi yra su 2.7 ir ne quatro...Teko vaziuoti ziema,su vasarinem padangom,tai quatro tikrai gerina pravazuma.Kuro rode kompiuteris ,kad vartoja apie 8.5..Maziau ir nesitikekit,nes tai quatro.Tai yra solidi masina,gal labiau tinkanti vyresnio amziaus zmonems ,kaip koki nuo 30 metu :) Nes tuo paciu metu turejau ir Bmw E60 ,todel labai sulyginau siuos modelius.Bmw buvo kietas,nes M-pakaba, o Audi tiegiog dave komforta riedant.Pas bmw kaip paspausdavai angliu,losdavo i sedyne,pas Audi Quatro sito nera,nes ten vercia tolygiai del quatro sistemos.Sakyciau taip ,bmw daugiau tinka jaunam,Audi kiek vyresnio amziaus,kaip minejau. Variklis buvo 3.0 TDI ,trauku pilnai uzteko,iki 100 verte nuostabiai,tuo labiau vaziavom 4 zmones. Automobilis is konkurentu ,tai yra BMW ir MB , yra kolkas maziausiai nuvertejes ir brangiausias,todel reikia daryti isvada ,kad tai vertas demesio automobilis,kas nori tikrai geros masinos,Jis buvo parduotas uz 14500 euru, 2009 metu pradzioje,ir tam zmogui tikrai pasiseke.Siuo metu ,mano ziniomis uz toki pati,reiktu sumoketi apie 13k euru tai tikrai. Pirkti yra gerai ,tik reikia zinoti ka perki.Butina toki automobili perkant tikrinti audi servise ar siaip labai geram servise.Ridos dazniausiai bus atsuktos,tokia masina turetu buti begus 300k ir daugiau ,nesvarbu ,kad ten jos metai bus 2004.Uzsienyje jos parduodamos pagrinde del ridos,o ne siaip sau...Aisku buna vienetu kurios pareina maza rida,bet tai tik vienetai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Naglis | 2009-09-16 |
A6 - dvejopas ispudis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tikrai grazus automobilis, tikrai prabangus interjeras. Talpus, komfortiskas automobilis. Smagus variklis.
Bendrai pakaba paliko ne pati geriausia ispudi - cia Audi A6 nusileidzia 5 klases BMW.
|
Teko patestuoti naujaja A6. Sis A6 greiciau yra evoliucija senojo modelio, o ne revoliucija. Vizualiai automobilis zenkliai padidejo visomis kryptimis, priaugo svorio, taciau istiesu jis padidejo labai nezymiai. Pats dizaino stilius isliko toks pat. Gerai tai ar ne sunku pasakyti, taciau automobilis yra isties grazus ir mano subjektyvia nuomone universalas atrodo isvis puikiai. Tiesa automobiliui reikia minimum 18 coliu ratlankiu kitaip atrodys nesubalansuotai. Viduje A6 atrodo prabangiai ir netgi sakyciau reprezentatyviai - daug chromo, graziu dalykeliu ir pan. Na Audi jau 10 ar 15 metu yra interjeru kurimo pirmunas. Prietaisu skydelio stilius pasikeite - tapo labiau atkreiptas i vairuotoja (pereme BMW stiliu), kartu masyvesnis, visgi isliko Audi stilius akcentuoti centrine konsole (ko atsisake BMW ir atsisako daugelis naujai isleistu modeliu). Taciau bendrai A6 interjeras puikus - medziagos naudojamos itin kokybiskos, surinkimas puikus, viskas labai maloniai jungiasi, spaudziasi ir pan. Gal nepatinka, kad viskas pernelyg vietoje ir pernelyg aisku. Automobilis is vidaus neatrodo toks didelis kaip is isores. Sedynes labai patogios, taciau kai kam gali pasirodyti kietokos. Galines sedynes irgi patogios, vietos cia pilnai (geresnes nei E klases Merso). Bagazines turis - normalus, galines sedynes galima nulenkti. Paprastai man nepatinka kaip Audi elgiasi ant kelio - koks nors A4 visada posukiuose elgiasi lyg butu didesnis ir sinkesni nei istikruju ir megsta stipriai pasvirti. Taciau si A6 sudaro kur kas geresni ispudi. I vairo pasukimus reaguojama greitai, taciau visgi automobilis nelaiko posukiuose uzduotos trajektorijos ir megsta slysti i isores posukis. Cia reikia "dekoti" - priekiniams varomiems ratams ir dideliam svoriui, ypac sunkiai automobilio nosiai. Pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, taciau visgi tikejausi truputi komfortiskesnio vaziavimo. Visgi lygininat su sena A6 patobulejimas jauciamas. 3.2 V6 varikliukas sukurtas ne paciam ramiausiam vazinejimui. 255 AG - dideli automobili lengvai svysteli i prieki. Tokio pagreicio nesitikejau. Gal kiek variklis per garsiai dirba, be to jis megsta aukstas apsukas. Taigi jis kiek neatitinka ramaus A6 budo, nes masina varikli issukti iki ribos. 6 pavaru mechanika puikiai priderinta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |