Markės
1472 iš 1623
Toyota Corolla 2012 - dabar
Toyota Corolla, 2012 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.418% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)Viso įvertinimų: 5
19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Gera standartinė įranga
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Pigios medžiagos interjere
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai"
Šis Corolla jau yra 11 kartos modelis, kuris toliau siekia išlaikyti visų laikų populiariausio pasaulyje automobilio titulą. Sėkmės formulė paprasta – tai patikimas, per daug neišsiskiriantis, praktiškas ir patogus automobilis. Kad būtų aiškiau – Corolla gaminama sedano kėbulu, o jam giminingas Auris hečbeko ir universalo. Panašu, kad Corolla vardas po truputį marinamas ir gali būti greitai pamirštas. Kita vertus tokiu sprendimu Toyota kompanija nušovė du zuikius vienu šūviu – Auris pardavimai net išaugo lyginant su senesne Corolla, o naujosios Corolla pardvimai nesumažėjo. Naujos Corolla išorės dizainas yra kuklus, paprastesnis nei pas Auris, tačiau automobilis sudaro gan solidų įspūdį dėl plačiai naudojamo chromo, bei gabaritų nedaug nusileidžiančių aukštesnės klasės Avensis modeliui. Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai. Nors Corolla išvaizda pasikeitė į teigiamą pusę, to paties negalima pasakyti apie važiavimo savybes – jos liko labai artimos ankstesniam modeliui. Vairavimo entuziastai pasiges azarto, tačiau mėgstantys ramų važiavimą neturės dėl ko skųstis. Vėlgi sportiškesnio vairavimo mėgėjams skirtas, sportiškesnį dizainą turinti Auris. Į Corolla yra montuojami penki varikliai: vienas 90 AG dyzelinis ir keturi benzininiai, išvystantys nuo 99 iki 140 AG. Pagrindinis šių variklių bruožas – ekonomija. Viduje automobilis turi panelę pasiskolintą iš Auris. Čia dominuoja praktiškumas, erdvė ir gera komforto įranga – tokia kaip galinio vaizdo kamera, parkavimo davikliai, užvedimo „Start/Stop“ mygtukas. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems Volkswagen Golf prilygti negali.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmoji Corolla, kuri turi tik sedano versiją.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2017-11-17
Toyota Corolla 2015
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pakankamai minkštai važiuoja, aukšta, eikli, pakankamai didelė bagažinė, prieš tai turėtas MB124 ir VW Bora 2002 turėjo gerokai mažesnes bagažines, daug vietos gale, lygios grindys, du dideli suaugę puikiai telpa, trim važiuoti pakankamai patogu.
Jei nėra galinio vaizdo kameros, parkuotis būtų sunku, nepatogios sėdynės, ilgainiui ima skaudėti nugarą, nėra juosmens palaikymo funkcijos (gal yra ergonominė opscija, bet activ plus sėdynė paprasta). Deš. pusės matomumas kiek ribotas dėl stoikės plačios
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,4
Bendras automobilio aprašas
Turiu jau 2,5 metų, per tą laiką nuvažiuota yra 59000 km. Automobilis geras, smagus, garso izoliacija nei gera, nei bloga, kaip tokiam automobiliui ir japonui, sakyčiau, pakankama, nors turėtas Mersas 92m turėjo geresnę izoliaciją. Barškesių nėra, surinkimo kokybė gera.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kol kas tik keisti tepalai. Salone keitimo kaina 200 eur. Nuvažiavus 57000 km išlindo kairės pusės nemalonus cypimas važiuojant lėtai, garsas dingsta nuo vairo pasukimo kampo, salone sakė, kad tai yra corollų ir ravų bėda, "kažkas su diskais, kad pasiekus arti 60k ima cypauti kaladės, nes nutrina diską paliekant kantą, reikia keisti kalades ir diskus...".
Patarimai perkančiajam
Jei perkama nauja, tai jei yra galimybė imti ergonomines sėdynes, imti gal geriau 1,8 variklį vietoj 1,6, kw daugiau, o kuro sąnaudos beveik tokios pačios. Nuo deklaruojamų kuro sąnaudų skirtumas yra per du litrus nevažiuojant pensininko rėžimu.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    AygoAygo
   iQ  
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
   MatrixMatrix  
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara  
  Roadsteriai  MR2MR2   
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser  
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlanderHighlander
   Venza  
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   TacomaTacoma
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso  
   Urban Cruiser  
   Verso-S  
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso   
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso   
  Komerciniai     ProAceProAce
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt