Markės
80 iš 1918
Audi A6, (C7) 2011 - 2018
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.40% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 16
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Technologijos
  • Ekonomiški 4 cilindrų varikliai
TRŪKUMAI
  • Visi varomieji ratai komplektuojami ne su visais varikliais
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Gale vietos mažoka
"A6 interjeras ne vienerius metus yra tikras pavyzdys visiems gamintojams, net tokiems kaip BMW ar Mercedes-Benz"
Kiekvienas automobilis turi savo ištikimą konkurentą – šįkart naujasis Audi A6 ketina apie tai priminti niekada populiarumo nenustojančiam 5 serijos BMW. Naujas dizainas, puiki interjero kokybė, dar geriau valdomas – tokie Audi kompanijos pabūklai kuriais atakuojami pirkėjai. Naujasis A6 dizainas yra nuosekli ankstesnio modelio evoliucija, todėl automobilio siluetas išliko panašus, visgi kėbulo detalės atkreipia į save dėmesį – dinamiškos linijos, naujos formos įmantrūs LED žibintai, dizaino vientisumas ir bendras balansas išties užburia. Automobilis panašus į kiek anksčiau pristatytus Audi A7 ir A8 modelius, tačiau tai greičiau yra privalumas nei trūkumas. Naujosios Audi A6 kėbulo ilgis yra 1,2 centimetro trumpesnis už pirmtako, tačiau atstumas tarp ratų net 7 centimetrais didesnis. Todėl vizualiai automobilis atrodo dinamiškiau, o viduje turime padidėjusią erdvę. Siekiant sumažinti automobilio svorį, net 20 procentų kėbulo detalių sudaro aliuminio lydiniai. Įvertinę mažesnį automobilio svorį, pagerėjusį oro pasipriešinimo koeficientą belieka tikėti, kad automobilis taps dar ekonomiškesnis. Viduje A6 pasitinka puikia kokybe ir šviežiu dizainu – šioje srityje Audi jau ne vienerius metus yra tikras pavyzdys visiems gamintojams, net tokiems kaip BMW ar Mercedes-Benz. Prietaisų skydelis išties patrauklus, ergonomiškas, o sumažėjęs mygtukų kiekis suteikia daugiau subtilumo ir prabangos. Už papildoma mokestį užsakoma naktinio matymo sistema įdomi ne tik tuo, jog infraraudonųjų spindulių dėka leidžia matyti iki 300 metrų į priekį, bet ir išryškina kelyje maždaug 100 metrų atstumu esančius šilumą skleidžiančius objektus - žmones ar gyvūnus. Šie objektai ekrane apibrėžiami geltonos spalvos stačiakampiu ir išduodamas garsinis įspėjimas. Kaip minėjome, naujoji A6 suteikia daugiau erdvės visiems keleiviams (tiek kojoms, tiek galvai) palyginus su savo pirmtaku. Bagažo skyrius yra 530 litrų (su universalo kėbulu net 1680 litrų) talpos, kas yra viduriukas tarp 5 serijos BMW ir E klasės Mercedes-Benz. Tradiciškai Audi laikosi to paties viduriuko ir kalbant apie automobilio važiavimo savybes – A6 ne toks komfortabilus kaip E klasė ir ne toks sportiškas kaip 5 serijos BMW arba Jaguar XF. Automobilio vairas yra kiek per „lengvas“ ir vairuotojas staigiuose posūkiuose gali jaustis kiek atitrūkęs nuo kelio. Tačiau dėka to, kad automobilis yra lengvesnis ne tik už savo pirmtaką bet ir už savo konkurentus A6 valdomas lengvai. Dideli gabaritai nesijaučia ir suteikia įspūdį, jog vairuoji gerokai mažesnį automobilį. Atsižvelgiant į važiavimo stilių galima reguliuoti vairo jautrumą, pakabos kietumą, akceleratoriaus reakciją į pedalo paspaudimą ir kitus parametrus. Išmani Audi A6 navigacijos sistema yra susieta su automobilio valdymu. Ji gauna signalus iš GPS palydovų apie mašinos greitį ir padėtį bei priekyje esantį posūkio staigumą. Mašinos elektroninės smegenys apskaičiuoja šiuos ir kitus faktorius ir nusprendžia kokią pavarą įjungti, kad ir greitis, ir degalų sąnaudos būtų optimalios. Jeigu posūkis aštrus, Audi automatiškai perjungia ilgųjų šviesų žibintus į trumpųjų, kad neapakintų iš priekio atvažiuojančio automobilio vairuotojo. Naujoji A6 debiutavo su penkiais varikliais – trimis dyzeliniais ir dviem benzininiais. Pats ekonomiškiausias yra 2.0 litro darbinio tūrio TDI dyzelinis variklis. Jo vidutinės kuro sąnaudos anot gamintojo yra apie 5 litrus šimtui kilometrų. Kiti du dyzeliai yra 3.0 litrų tūrio dviejų skirtingų galingumų - vienas 204 AG, kitas 245 AG. Nereikia pamiršti ir benzininių variklių – 3.0 litro TFSI variklis su kompresoriumi turi 300 AG galią, o deklaruojamas vidutinis ekonomiškumas yra gan įspūdingi 8.5 litro 100 kilometrų. Kitas benzininis variklis – 204 AG 2.8 litro atmosferinis. Pasak gamintojo visi varikliai vidutiniškai yra net 19 proc. ekonomiškesni.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2011-04-20

Naujasis „Audi A6“ – šūvis į dešimtuką?

Naujasis „Audi A6“ – šūvis į dešimtuką?
Naujasis „Audi A6“ yra saugesnis, taupesnis ir patogesnis nei pirmtakas – teigia gamintojų atstovai. Atrodo, taip ir yra. Bet kai važiuoji jų pačių parengtu maršrutu ir matai, kad pusvalandį vėluoji į skrydį, labiausiai rūpi, kad už greičio viršijimą italai neuždarytų į daboklę. „Baltijos šalių žurnalistams: rytoj lėktuvas, skrendantis iš Palermo į Romą, kyla 11 valandą. 8 valandą ryto išdalinami automobilių raktai, tad laiko tikrai pakankamai“, – išvakarėse pasibaigus automobilio techniniam pristatymui priminė organizatoriai.

Nežinia, kas ir kaip skaičiavo laiką bei kokias vietines įžymybes mums norėjo parodyti, tačiau vos išvažiavus iš golfo kurorto „Verdura Golf Spa Resort“, kuriame buvome apsistoję, navigacinė sistema pradėjo rodyti, jog oro uoste būsime 11.30 vietos laiku. Tai yra pusvalandžiu vėliau, nei kyla lėktuvas. Gal tai navigacijos klaida?  Nieko panašaus.

Nuvažiavus kelioliką kilometrų, ji nuosekliai tvirtino, kad vėluojame pusvalandžiu. Tuomet navigacijos sistemoje pasirinkau ne organizatorių nustatytą, bet greičiausią maršrutą į oro uostą ir dešinę koją lyg sunkią plytą padėjau ant akceleratoriaus pedalo. Koją nuo pedalo nukeldavau tik važiuodamas per miestelius.

Pasivažinėjimas sicilietišku stiliumi nenuėjo veltui – Palermo oro uostą kartu su kolegomis iš Latvijos pasiekėmė tik akimirka anksčiau nei baigėsi registracija skrydžiui.

Navigacijos sistema valdo

Gaila, kad taip greitai važiuojant daugiausiai teko dairytis iš šalutinių kelių be skrupulų į pagrindinį išsukančių siciliečių ir nebuvo daug galimybių pasimėgauti labai rafinuota „Audi A6“ navigacijos sistema. O ji, naudojanti „Google Earth“ programą, tikrai verta dėmesio ir net atskiro aprašymo.

Dideliame, iš centrinės konsolės išlendančiame 6,5 colių ekrane matomas ne šiaip kelias ir važiavimo kryptis, bet iš viršaus projektuojamas puikios kokybės reljefinis apylinkių vaizdas.  Kalnas ir jo šešėlis, upės vaga, jūros krantas ar įgriuva.

Negana to, navigacijos sistema yra susieta su pačio automobilio valdymu. Ji nuolat gauna signalus iš GPS palydovų apie mašinos greitį ir padėtį bei priekyje esantį posūkio staigumą. Mašinos elektroninės smegenys apskaičiuoja šiuos ir kitus faktorius bei pačios nusprendžia kokią pavarą įjungti, kad ir greitis, ir degalų sąnaudos būtų optimalios.

Jeigu posūkis aštrus, „Audi“ automatiškai perjungia ilgųjų šviesų žibintus į trumpųjų, kad neapakintų iš priekio atvažiuojančio automobilio vairuotojo.

Tačiau kai teko lėkti į oro uostą, automobilio valdymą visiškai perėmiau į savo rankas ir „protingajai“ navigacijai su GPS pasireikšti nebuvo galimybių.

Komforto ir dinamikos balansas

Tačiau su vėjeliu skriejant vingiuotais Sicilijos keliais, netrunki pastebėti, kad gana didelių matmenų  automobilis yra klusniai valdomas.  Lengvesnė už pagrindinius konkurentus ir 80 kilogramų už buvusį modelį, naujos kartos „Audi A6“ leidžia nejusti jos gabaritų. Įspūdis – tarsi vairuoji mažesnį automobilį.

Automobilio standartinėje įrangoje įdiegta „Audi Drive Select“ sistema leidžia vairuotojui rinktis iš penkių važiavimo režimų.

Atsižvelgiant į važiavimo stilių, galima reguliuoti vairo jautrumą, pakabos kietumą, akceleratoriaus reakciją į pedalo paspaudimą ir kitus parametrus.  Už papildomą mokestį galima užsisakyti pneumatinę pakabą.

Tačiau įvertinus tai, kad standartinė A6 pakaba yra puikus balansas tarp tikslaus valdymo ir komforto, kyla klausimas: ar verta mokėti papildomus 7,6 tūkstančio litų už pneumatinę pakabą?

Šio modelio patogumas, komfortiškas ir tylus važiavimas dominuoja prieš jo sportiškumą.  Kasdieniam važinėjimui Lietuvos keliais -- tai vykęs pasirinkimas.

Išorė -- skonio reikalas

Naujosios „Audi A6“ kėbulo ilgis yra 1,2 centimetro trumpesnis už pirmtako, tačiau atstumas tarp ratų -- net 7 centimetrais didesnis.  Tad vizualiai mašina atrodo dinamiškiau, padidėjo salono erdvė.  Salono erdve neturėtų skųstis nei priekyje, nei gale sėdintys.

Naujosios A6 dizainas yra tarsi nuosekli ankstesnio modelio evoliucija, nelepinanti išskirtiniais dizaino sprendimais.

Pastebimiausi pokyčiai -- kitoks automobilio priekis ir galas, platesnės variklio grotelės, už papildomus 10,7 tūkstančio litų montuojami LED žibintai.  Iš išorės A6 atrodo tarsi sumažinta prabangesnio sedano A8 kopija.  Patrauklus šis modelis, ar ne -- spręsti kiekvienam pagal savo skonį.

Siekiant sumažinti automobilio svorį, net 20 procentų kėbulo detalių sudaro aliuminio lydiniai. Įvertinę mažesnį automobilio svorį, pagerėjusį oro pasipriešinimo koeficientą (nuo 0,28 iki 0,26), bei kitus dalykus, gamintojų atstovai tikina, kad naujasis A6 tapo net 20 procentų taupesnis už buvusį.

Viduje -- kokybės etalonas

Pagal salono apdailos kokybę ir detalių surinkimo preciziką, „Audi“ yra pavyzdinis gamintojas visiems.  Net aukščiausio lygio konkurentams.

Už papildomus 5,4 tūkstančio litų pirmą kartą „Audi A6“ navigacijos sistemos nuorodos gali būti projektuojamos ant priekinio stiklo. Tiesa pasakius, tai nėra itin didelė naujovė – BMW tai pradėjo naudoti gerokai anksčiau.

Salone bene labiausiai džiugina sumažėjęs mygtukų kiekis ir gerokai patobulintas daugiafunkcininės automobilio parametrų, pramoginės ir garso sistemos MMI valdymas.  Jis tapo akivaizdžiai patogesnis, intuityvesnis, o mygtukų išdėstymas – logiškesnis.  Nėra kuo stebėtis, nes pirmos kartos MMI nusipelnė nemažai kritikos.

Naktinio matymo sistema įdomi ne tik tuo, jog infraraudonųjų spindulių dėka leidžia matyti iki 300 metrų į priekį -- gerokai toliau, nei leidžia įprasti žibintai.

Įdomiausia, kad ji išryškina kelyje maždaug 100 metrų atstumu esančius šilumą skleidžiančius objektus (žmones, laukinius gyvūnus).  Jie juodai – baltame ekrane apibrėžiami geltonos spalvos kvadratėliu ir pasigirsta garsinis įspėjimas.  Labai patogus dalykas, naktį padedantis gerokai toliau pamatyti pėsčiuosius ir didinantis vairuotojo budrumą.

Siūlomi 5 varikliai

Lietuvoje naujos kartos „Audi A6“ galima užsisakyti jau dabar. Pigiausia versija su 2 litrų (177 AG) dyzeliniu varikliu kainuoja nuo 133 tūkstančių litų.  Modelis su benzininiu 2,8 litro (204 AG) FSI varikliu kainuoja nuo 139,4 tūkstančių litų.  Būtent šios versijos Lietuvoje ir bus populiariausios.

Pirkėjams siūloma rinktis vieną iš penkių variklių, pasiekiančių nuo 177 iki 300 AG pajėgumą.

Sicilijoje išmėginau dvi automobilio versijas su 3 litrų TDI (204 AG) ir 2,8 litro FSI benzininiu (204 AG) varikliais.

Kaip ir buvo galima tikėtis, dyzelinė versija paliko kiek geresnius įspūdžius, mat jos sukimo momentas didesnis.  Maksimalus variklio 400 Niutonmetrų sukimo momentas pasiekiamas esant žemiems variklio sūkiams (nuo 1250 aps./min.). 100 km/val. greitį toks automobilis gali pasiekti per 7,2 sekundes, deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 5,2 litro.

Tuo tarpu 2,8 FSI versijai, lyginant su dyzeliniu variantu, kiek trūksta žvalumo, benzino sąnaudos -- didesnės.

Įrangos kainos glumina

Dėl pinigingų klientų „Audi A6“ konkuruoja su penktos serijos BMW ir E klasės „Mercedes-Benz“. Kuriam šių automobilių skirti pirmenybę – lemia tik asmeninės pirkėjų nuostatos ir palankumas vienai ar kitai markei. Nes techniniai parametrai labai panašūs.

Tačiau renkantis „Audi A6“, reikia itin kruopščiai skaityti papildomos įrangos sąrašą, kuris yra ilgas, o daugelio dalykų kainos -- kosminės.

Štai, „metalic“ spalva papildomai kainuoja 3700, o „Daytona grey“ – net 10400 litų. Odinių sėdynių kaina – nuo 7,7 iki 8,8 tūkstančio litų, naktinio matymo sistemos kaina – 7,8, didesnio diametro ir įdomesnio dizaino ratlankiai kainuoja nuo 2,7 iki 14 tūkstančių litų.

Keisčiausiai „Audi A6“ pirkėjas pinigus gali išleisti užsisakęs „exclusive“ kilimėlius su apvadais už 1684 litus. Tačiau „Audi“ atstovai neabejoja naujo modelio sėkme ir patyliukais trina rankas.  Mat paskutiniosios kartos E klasės „Mercedes--Benz“ yra tikrai keisto, prieštaringai vertinamo dizaino.  Tuo tarpu naujasis penktos serijos BMW tapo minkštesnis, komfortiškesnis ir kiek atitolo nuo savo sportiškų genų.


Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt